:ישוב 

:אזור 

:מחירים החל מ

ברוכים הבאים לפורטל מגה צפון – הצימרים הכי נחשקים בצפון

חופשה איכותית תמיד הייתה אחת מן החופשות הרצויות עלינו ולא תמיד ידענו לאן לפנות כדי באמת ליהנות מחופשה כזאת.

תמיד נמשכנו למבנים האיכותיים והמסודרים, לאבזור האיכותי שבצימרים, לאירוח הייחודי והאדיב של בעלי המתחמים ואת כל זאת אנו יכולים למצוא בצימרים בצפון שבעליהם כבר מארחים וותיקים ובוודאי יודעים כיצד לארח כל אחד ואחת מאיתנו בצורה הטובה ביותר.

הנופים הירוקים והמיוחדים שמשתנים מהרים לעמקים, וודיות ונחלים, האווירה הנקי לצד האווירה השקטה והמרוחקת מערים מתועשות, כבישים ראשיים וריח מפעלים, מבחר האטרקציות והמסעדות- כל אלו ויותר רק מגבירים את הרצון לנסוע לצפון, ליהנות מחופשה איכותית באמת ופשוט להתפנק ולנוח כמו שמגיע לנו- ללא פשרות!

איך לתכנן חופשה מוצלחת וליהנות ממנה באמת

על מנת לצאת לחופשה איכותית ומוצלחת וליהנות ממנה יחד עם האנשים היקרים לכם עליכם בראש ובראשונה להבין מספר דברים:

מהו צימר?

המילה צימר אשר לקוחה מן השפה הגרמנית ופירושה “חדר”, תורגמה על ידי האקדמיה לחדר נופש.

צימר הינו בעצם הגדרה לחדר או למתחם עם מספר חדרים המציעים אירוח ללילה בודד או למספר לילות המתאים לכל מי שרוצה להתרחק במעט מן השגרה וליהנות מחופשה פרטית.

צימרים החלו את דרכם כמענה לכלכלי לחקלאים אשר נפגעו מן הירידה ברווחי הענף ולכן פנו לדרכים אחרות על מנת להתפרנס.

כתחילה הצימרים היו נבנים בחצרות הבתים של המארחים ולאחר מכן התפתחו גם לאזורים אחרים.

האירוח בצימרים נחשב לרומנטי וכפרי ובראשיתם הצימרים היו מתאימים יותר לזוגות רומנטיים ורק לאחר מכן התפתחו לאירוח משפחות, ימי הולדת, אירועים וכדומה.

כעת עליכם לדעת מה סוג החופשה אליה אתם רוצים לצאת, כך תוכלו לבחור עבורכם את המתחם שמתאים לכם ביותר- האם אתם זוג, האם אתם משפחה, האם אתם מחפשים מקום למסיבה או לאירוע?

האם חשוב לכם להיות במתחם פרטי ומבודד? אם אתם רוצים בריכה? ג’קוזי ספא? סאונה? מעוניינים להזמין ארוחות? חייבים חדר נפרד לילדים?

רוצים להיות קרובים לאטרקציות? מסעדות?

כל דבר שחשוב לכם בעצם חשוב שתבררו לפני הגעתכם אל המתחם, ברגע שתדעו מה הדרישות שלכם, תוכלו לתמצת את החיפוש ולדעת פחות או יותר מה רלוונטי עבורכם, כך יהיה לכם קל לבחור צימר וכמובן כשתגיעו אליו לא תתאכזבו מן הבחירה- כי זו הבחירה שהכי מתאימה לכם!

חופשה דווקא בצפון

הצפון המדהים מצי עלכם להגיע וליהנות מהנופים הירוקים והמדהימים, מן האווירה הייחודית שמעניקה מן תחושת ספונטניות וסקרנות לראות ולהכיר עוד ועוד מקומות, מבנים עתיקים ומבצרים, עמקים, נחלים ומפלים, שמורות טבע מרשימות, פארקים ואתרי סיורים שתוכלו ליהנות מהם רק בצפון.

כל זאת לצד השקט והשלווה בשילוב המסעדות המשובחות שבצפון מעניקים לנו את החופשה המושלמת והאולטימטיבית.

הצימרים בצפון הינם איכותיים, בעלי הצימרים הינם מקצועיים ומנוסים, יודעים איך לארח באיכות גבוהה ובנעימים וכמובן שידעו לענות על כל הצרכים שלכם במהלך החופשה.

כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מגיעים למקום טוב ונמצאים בידיים טובות.

בנוסף לכך תוכלו ליהנות מחצר הצימרים שלרוב מציעה בריכת שחייה, ג’קוזי ספא, סאונה, מדשאות, פינות ישיבה תחת הצל, עמדות ברביקיו וכדומה.

נופש זוגי, משפחתי, עם החברים או אפילו מסיבות ואירועים ללא ספק חופשה שחייבת להתקיים בצפון עם כל הטוב שבו, כל הפינוקים וכל ההנאה שבצפון.

חופשה צפונית בצימרים חדרים לפי שעה תמלא אתכם אנרגיות להמשך השגרה, תעניק לכם זיכרונות וחוויות שילוו אתכם כל החיים ואתם ללא ספק תמליצו על כך למכרים וחברים וכמובן תגיעו שוב אל הצפון המדהים כדי לנפוש בעצמכם!

צימרים לפי שעה